Eehum...

*Host host* Nu ska här dammas av, hade jag tänkt iaf... Vi får väl se hur det blir med det, men jag kände på vägen hem från träningen idag att jag velat skriva bakom ratten, men nu går ju inte det, tyvärr...

Jag har tänkt lite idag vad jag vill med det här... det har jag inte vetat innan typ, vilket gjort att jag inte orkat försöka skriva. Jag har typ tänkt skriva om det som jag ville skriva om när jag började med denna blogg, jag vet inte hur mycket det blev av den saken, men... Jag tycker att tanken var bra och jag förklarade bra vad jag hade tänkt, sen dess har jag flutit ut till bl.a. Juice...

Men nu! Nu känner jag verkligen att det är på tapeten igen! Och jag känner att Jag har lust att dela med mig av det som jag kommer... uppleva?! 

Helt plötsligt känner jag mig jätte peppad, och skulle med lätthet skriva typ 5 inlägg bara nu... Men men... Vi håller tummarna för att jag inte tappar allt. 

Därför ska jag bara skriva som om allt var som vanligt och inte känna någon press alls... Bara skriva det jag tänkt, upplevt och känner.

 Idag på träningen skulle vi egentligen kört höjd, jag blev lite överraskad när de sa att jag och Fredde skulle göra det, jag har som rutin att alltis ta med mig höjd skorna utifall, och idag var utifall. Men vi skulle inte hoppa höjd, utan bara köra ja... Höjd träning, inte jätte roligt men som en vanlig träning typ.

Någor som inte var så roligt var att jag kände av min ena ben hinna, den ömamde en del... Någon som inte är så skönt och något som amn helst vill slippa. Men jag härdade tränigen ut och det gick bra, en ömmande benhinna är inte speciellt farlig, bara något man helst slipper. 

Någon som man tydligen ska göra är att växelbada, man växlar mellan varmt och kallt, jag fick som "uppgift" att växelbada 13min varje eller varannan timme. Det lättaste sättet är att sitta i duschen och bara spola med munstycket. Vattnet ska inte bara vara varmt och kallt, utan det ska vara hett och iskallt... sedan skulle man tydligen köra 2-1-2-1-2-1-2-1 eller något liknande tills 13 min gått. Alltså 2min varmt och 1 min kallt, först körde jag tvärtom, något som närstan var olidligt... Det är inte det varma vattnet som är jobbigtt utan det kalla, det verkligen värker i benet... Men när man får vrida till varmt... AH... Vilken befrielse och upplevelse! SÅ jäkla skönt!

Nu ska jag tilla på Skenet bedrar, tv4+ 22.55 börjar det tror jag, så jag måste ta igen 8 min på nått sät...

/E 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0