Joooo

Tjo. Eller snarare Heeeeeeeeeeeeeej!

För idag har jag varit glad, levnadsglad liksom, jag är ju oftast glad ändå, men idag har allt liksom stämt och allt har funkat. Jag tänkte på det när jag satt i bilen tidigare, att jag var så himla glad! Då kom jag också på att det inte var någon träning, vilket var lite tråkigt. u måste jag vänta ända tills imorn... hehe, det ska nog gå, men när vi ska till Kroatien så vet jag inte hur jag ska klara mig... Jag tror att jag ska ta med mig skorna och springa i alla fall någon gång, bara för att hålla igång, för det är inte jätte bra att missa en veckas träning... Men det ska nog ordna sig!

Alexandra och Mamma skulle på Färsta poch rida, eller bara alexandra hon skulle hoppa med Rohan, det är faktiskt en stad i LOTR, och vet ni vad den standes namn betyder?! Just det, Hästarnas stad! Ganska fräsigt, som min farmor skulle ha sagt, eller snarare "va fräsigt". Så då gick jag lite i Birsta, har inte varit där på jättelänge, inte Birsta city i alla fall. Och jag har dessutom inte köpt några kläder på ett tag. Det blev ännu en skjorta, och en cardigan:) 

Nu sitter jag typ och väntar på mat, den är förhoppningsvis klar om ungefär 30min. Då kommer mammas kompis Sue hit och ska äta. Hon bor i sthlm, och har kommit upp för att v ska på bröllop imorn. Det ska nog blir roligt, eller trevligt kanske... Jaja, u ska jag hjälpa till ocg städa lite till. Det är tur att vi får främmande ibland, annars vet jag inte hur det skulle se ut här hemma... hehe... Hela familjen städar i alla fall!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0