Åhhhlalala!

Asså, det känns lite tråkigt att jag skriver så sällan som jag gör, känner att det skulle vara skönt att skriva mer, men vad jag jag islt?! NADA, allt är så tråkigt just nu känns det som, eller det är så! Jag längtar till då jag bara jag lägga mig ner och ta det lungt! Utan att känna någon stress och att man kan vara ifred. För just nu känns det som att det skulle vara skönt att bo ensam

Jag har inte alls någonting emot att bo hemma, men att alla ska vara så på varandra hela tiden, man kan inte vara själv liksom.  Det känns hela tiden som att det hänger folk över axeln och vill vara med överallt.

Idag har jag inte gjort så mycket. på hela förmiddan gjorde jag ingenting(!) 3 tiimmar, bara sitta. Men det är emst ANnelies fel eftersom att hon ska sitta och snacka så himla länge... Men mot slutet så föberädde jag min mutliga redovisning av boken jag läst En brors berättelse. Jag tycker att det kan vara lite roligt att redovisa, om jag vet vad jag ska prtata om, om jag är dåluigt förberedd så bli det apa! Men nu hade jag förberett mig. Som vanligt så vill jag hålla på med mina händer när jag pratar, för om jag ska ha dem efter sidorna så syns det hur mycket jag darrar och skakar! Men en sak som vi gjorde idag avr att alla gav varandra kritik och det kändes skönt. Jag fick iaf MVG, det var niiice! Trots att jag kännde mig nervös och att allt inte avr perfekt. Men det käns lite dumt att säga att det inte kändes bra när alla tycker att man gjorde bra ifrån sig...

Nu måste jag sova, för imorn ska jag simma, det ska bli skönt, det känns verkligen som att jag blir motiverad när jag simmar, mycker mer pepp än om jag skulle sitta inne i gymmet på V&S, men idag när jag skulle säga till AA att jag skulle simma sa typ Annica sen att det lät som att jag hade bytt från friidrott till Simmning. Och jag bara pratade över honom om att jag skulle simma, så jag måste prata med honom imorn

Imorn ska jag också köra rektorns bil, eller, jag tror det är hans, jag är inte säker... Men han ska iaf låna ut en bil till mig så att vii kan våldgästa alla klasser i sundsvall för att ragga ungar till vår innebandy turnering!

Allt är på G, och jag känner mig på V. Det lilla som är bajs blir såå mycket mindre när man jämför med när allt känns bra! Det var bra och skönt att jag kontaktade EF, jag känner att det gett mycket och att det kommer ge mer.

/E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0