Bb

Hej hej!

Idag har jag inte gjort mkt men ändå fått mkt gjort?! 

Jag klev upp typ 9-10, gjorde sedan frukost, var ut med Ohboy, och sen vet jag inte alls vad jag gjorde... För sedan hade klockan hunnit bli 14.00, och jag skulle in till stan! Så jag skyndade mig att klä på mig och kastade typ in Ohboy in i bilen och körde iväg... Utan parkerings pengar, och med ett electron kort funkar det inte att dra kortet bara i automaten. Så ag fick vända, och bestämmde mig för att lämna Ohboy henna eftersom att jag inte visste hur länge jag skulle bli borta. Sen åkte jag in och parkerade i P-huset. Jag måste få säga att jag tycker att jag är skit bra på att parkera mellan två bilar sådär som man gör i ett P-hus. Det värsta är att jag förmodligen är bättre än många andra "äldre".

Anledningen till att jag åkte in till stan var 
  1. Skriva upp mig på skoter kurs
  2. Bestäla klipptid
  3. Äta lunch
Sen gick jag upp och fickade skoter grejset, jag "hoppas" att det bli av, det är inget jag längtar till utan jag vill bara få det där förarbeviset. Sen gick jag lite på stan, gick in och fixade klipptid, 30min senare, jag hade tänkt äta mkt på Subway, men det blev Donken. Och jag upptäckte att McFeast inte är speciellt god... Jag har typ alltid trott att jag tyckt det... Sen gick jag på Åhléns och hittade en jacka som "jag" kommer köpa. Det finns ju många fler jag skulle vilja ha, men jag är ju inte rik, ännu... *Mwoahahah*

SÅ! Än en gång har jag "pladdrat" bort ett helt inlägg på nått helt ointressant som vad jag gjort istället för att skriva det jag tänkt!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0