*Suck*

Gissa vad?! Jag har skit tråkigt... 

Jag tänkte ju då att jag kunde skriva lite här då, men genast så tappade jag helt lusten...

Idag har jag inte gjort så mycket, jag började med att simma på morgonen 250m x 4. Sen åkte jag till skolan, där jag satt helt ensam i klassrummet, med ett fönser på vid gavel, så där satt jag och glassade. Det enda jag saknade var just en glass och min iPod. Där satt jag iaf i solen i typ 1h, det var så jäkla skönt! Jag gick ifrån en stund för jag tänkte prata med rekorn om spec idrotten. Men han satt i möte, så jag MÅSTE ta det en annan gång!

Sen kom Maja och Sofia, vi tog JB bussen och åkte till Bredsand/Nivrena och informerade om innebandy turneringen vi ska hålla i. Jag körde än en gång bussen, fast jag var inte lika nervös denna gång, som sist, då "kopplingsfoten" bokstavligen stampade av sig själv när jag skulle ut ur garaget. 

Sen åkte jag in till birsta och åt en galss och gick lite i gallerian där...

Sen åkte jag hem och var typ död! SÅ jag fattade inte hur jag skulle klara av träningen, sen när jag skulle kolla träningen så såg jag att det var möte idag, så jag blev glad. Vi snackade, eller snarare Mattias, om träningen. 

Sen dess har jag suttit här, jag funderar på at gå och lägga mig tidigt idag, fast jag måste göra några övningar för minan knän innan, så det är nog lika bäst att jag gör det nu!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0