Sol och Regn

Tjaaa....!

Jahapp, idag då... Jag klev upp, jag vet inte när men kanske 9-10 som igår. Sen gick jag ner och åt för LITE frukost, så jag var hungrig hela dan. Bara för att jag var lat... Sen efter några timmar, har ingen aning om vad jag gjorde men, så bestämmde jag mig för at sova lite. 12.25 la jag mig i sängen och tänkte att jag ställer mobilen på 13.00 och kliver upp då. Men inte ringde den eller?! Så jag vaknade till nån gång, men klev bara därför inte upp förrän typ 14.40, tror jag. 

Sen kom Alexandra hem och efter ett tag så åkte vi in till Birsta för att köpa ett spel till Wii, men det fanns inte. Men vi hittade däremot ett annat som jag hoppas att vi kommer köpa. Sen åkte vi hem, jag skulle äta, men upptäckte att allt som jag kunde tänka mig äta, inte fanns eller var slut (?) Så jag gick runt jättegrinig och gastade som om jag hade lingonvecka. 

Men jag tog några mackor och åkte sedan till träningen. Det var ganska så snöigt så det var lite klurigt att köra. Och anledningen till att jag skrev den där meningen och inte slutade där var för att jag ville "skryta" om att jag har körkort...

Jag kom i allafall till träningen helskinnad, med vetskapen om att det var testvecka. Och jag hopades verkligen, VERKLIGEN, att jag skulle vara med där. Men sen säger Mattias "Du ska köra Rehab med Fredde"... Och då orkade jag inte, jag kände hur sura lessminen kom fram och jag orkade inte göra någonting åt det! Jag märkte på en gång att folk typ tittade bort. Men helst av allt ville jag att någon kunde fråga typ "Vad är fel?" Så jag kunde svära ut att det är så jävla tråkigt med rehab och att jag inte vill/orkar! 

Jag ville ju liksom vara med på testerna och kolla hur jag hade förbättrats! Men ICKE! Så jag fick köra rehab... Jag liksom tömdes på all träningsglädje som jag hade när jag kom dit. Jag var bara som en robot nästan hela tränignen och bara gjorde det jag skulle. Annars så skrattar jag och pratar mkt, men inte nu. Men det blev bättre mot slutet och jag kom på att jag snart får vara med på riktigt igen.

Imorn trår jag att det är kast-test, idag var det hopp-test, så det kan jag vara med på!  

Nu ska jag antagligen sova, c ya!

Efter regn kommer solsken!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0