Jo, serru!

Hallå!

Idag hade jag på morgonen specialidrott, det var segt, men jag gjorde nästan allt jag skulle. Men jag fattar inte att vi måste vara i ett så sunkigt gym, vi borde få nått bättre, vi förtjänar något bättre! Jag var som alltid klar tidagare än de andra eftersom att de spelar fotboll/innebandy. Så efter att jag bastat en stund och stod i duschen ropar Linkan att bussen går nu, och då hade jag nyss hoppat in. Därför typ kastade jag mig ur duschen och drog på mig mjukiskläderna. Men när Aa kommer så säger han att det inte var bråttom. Så jag fick duscha en gång till på skolan... Väl på skolan så skulle vi ha någon typ av ledarskaps kurs... Men jag hade ingen dator så jag gick hem för att jobba, innan jag gjorde det så köpte jag en t-shirt och kollade på ett par skor, får se hur det blir med de...

Nu har jag precis kommit hem från träningen, det var inte jättekul idag, det avr tråkigt väder och lite små tråkigt träning. Men det gick såklart! Sen där så kom det en kille från ST och skulle göra ett repotage om Benny(?) så han tog lite bilder på oss.

Jag läste nyss Hanapee´s blogg, som jag för övrigt tycker är en outstanding blogg! Det finns ingen som skriver som henne, dessutom så kommer hon från Sundsvall, vilket gör det lite roligare på nått sätt. Och det senaste inlägget handlade om knark, som jag tyckte var bra! Men jag tycker det är tråkigt att vissa väljer att "röka på". Jag känner egentligen att jag inte behöver argumentera om det här. Jag tycker att det är skit svårt, för jag kan verkligen inte fatta att vissa gör det... För när jag inte kan sätta mig in i en annan persons sits, är det svårt att förstå... Jag vet var jag står, och jag skulle inte kunna acceptera att någon jag kännde brukade knark.

Så... Appropå ingenting så ska jag nu gå ocgh duscha, sen ska jag äta lite uppvärmd pytt, och sedan för hoppningsvis plugga lite... ja, plugga nått iaf!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0