Tänka sig...

Asså, jag tänker att "nu ska jag ta och skriva ett inlägg", men precis n'är jag klickar på "Skapa" så blir det helt svart i skallen... All motivation bara försvinner, när det gäller att blogga.

Idag har jag tränat, som vanligt, de gick bra, men mina nya sulor är inte riktigt kompisar med mina fötter, för på den vänstar foten så får jag blåssor på två ställen... Så idqag tog jag med mig nå dyra plåster som påminner om compeed. Men grejen med fötter är att de blir svettiga när man springer (jag lovar, det är sant!). Så när jag skulle sätta på ett till plåster så satt det andra fast i strumpan... Men det jag klistrade fast satt hela träningen faktiskt! Så nu måste jag gå in på Team Sportia och kolla vad jag ska göra...

För övrigt så gick träninngen bra, trodde att det skulle bli höjdträning eftersom att det blev blaj igår, men det blev någon annan typ av träning islt. Det avr ganska så jobbigt, men det gick ändå. jag tror dessutom att jag såg killen jag körde upp med! Men jag avr inte säker, så jag vågade inte heja... det var andra gången på en vecka, för så gjorde jag med en tjej som heter Erika som håller i elevkåren, men när jag inte fattade att det var hon förrän i slutet av tränigen så han jag inte heja...

På tal om blåssor, jag har två stycken på händerna, jag tror jag har en dold kvinnosjukdom som ett brittiskt universitet har hittat som kommer visa sig vara canser... Nej, nu ska jag inte skojja om kvinnosjukdomar och canser. Men om man läser tidningarna så är det nästan alltid så. Man kan få canser av nästan allt, och alla krämpor och liknande man, främst kvinnor, har  är dolda sjukdomar. Oftast kan man kolla upp om man har detta med ett litet test som brukar sitta på höger sida om själva artikeln. Och ALLT detta, har oftast ett Brittiskt universitet kommit fram till! Bland annat har de sagt, jag är inte säker på om det var ett Brittisk universitet men men, att man kan få canser av chips och att andas i duschen.

Jag känner ju såhär, att chips är ju något man kan leva utan, men duscha, det vill man väl ändå kunna, va?!

, oavsett var de där universiteten säger, så kommer jag fortsätta att andas i duschen! Och bara för att överbevisa dem, så ska jag ställa mig och hyperväntilera i ca. 2min!!

HA!

/E

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, Ja men eftersom jag är kvinna så kan ju jag också göra det då..;) för att överbevisa..^^

2009-05-03 @ 20:16:49
URL: http://adahlin.blogg.se/
Postat av: Milla

Chips kan mn inte leva utan!!!! haha :P

2009-05-14 @ 00:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0