Hehe, jaa...

Heeej!

Hehe, ja, vad hade jag tänkt skriva idag då? Tänkte mest att jag nu skrivit lite, och kunde ju lika gärna fortsätta! Jag brukar ju börja med nått så ointressant som vad jag har gjort idag... Sen brukar jag ju komma fram till något som jag fastanat för eller liknande.

Idag hade vi först på morgonen idrott, eller inte på morgonen utan kl. 10. Men jag åkte till skolan till typ 8.45 ändå, detta pga. att jag tänkte att jag skulle plugga lite. Men innan vi skulle åka så ringde johanna. Hon visste inte att vi skulle ha idrott 10, så hon var på skolan. Så jag åkte dit och vi satt i solen utan för skolan och ordbajsade lite med varann. Sen cyklade vi till Espan och köpte lite frukost till Johanna, och lite till mig.  Jag var skyldig henne lite så jag payade ALLT! Sen när vi skulle cykla tillbaka så hittade vi Zanna och Annica. Sen så gick tiden lite och vi åkte till V&S och hade idrott. Vi hade innebandy, som kanske inte är min favourit sport direkt. Så jag bestämmde mig för att stå i mål, jag tänkte typ att jag skulle göra mindre skada på planen än i målet!

Sen hade vi Org. & Led. jag kan inte fatta att jag har hamnat så mky efter i det. Jag har typ 3 inlämmningsuppgifter kvar att lämna in. Jag ängndade lite tid åt att göra klart en uppgift jag hade kvar.

Sen nu på kvällen så trände jag såklart! Det var en vanlig tisdag träning med allt som det innebär. Bland annat så var det lite hopp träning, det var jag, Jonte och Björk. Sen så säger mattias att vi ska dela på oss. och frågar mig något om höjd, och jag trodde att vi skulle göra något anant. Men sen så började Jonte hoppa, och jag fattade ingeting... Så jag ska prata lite med Mattias om.. Mig, och allt som det innebär. Nä, men, typ pratat om vad jag har tänkt/de har tänkt. För jag blev lite konfunderad.

Nu är klockan lite mkt, och jag måste sova, imorn blir det spec idrott, utan Aa.. Sen är det redovisning, och efter det vet jag inte. Förhoppningsvis så kan vi kanske snacka lite Skol-if och/eller fixa filmen.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0