Trodde du ja!

Tjappa!

Jag förstår inte riktigt vad jag gör på dagarna nu för tiden, jag tänker liksom tillbaka på dagen/skolan, och känner inte att jag gjort så mkt... Jag var liksom på skolan från 8.30 till 16.00, men jag tycvker inte att jag gjort så mkt... Lite tråkigt att viss tid går åt till att inte göra någonting, när man väl är på skolan kan man väl lika gärna jobba, va?!

Idag har vi iaf fixat lite mer med filmen, till svenskan, och jag ser tyvärr inte framemot det... Jag tycker liksom att det är helt okej och roligt att spela in, men att titta på det är vidervärdigt! Nej, det blir till att blunda och lyssna på musik när det ska spela upp...

Anledningen till att vi var på skolan lite längre idag var för att vi skulle försöka få till med filmen, men det gick inte så bra. Jag fattade ingenting, jag klickade på "fånga video" och då kommer det upp en ruta och det man ser är mig och Maja i realtid... Så vi sket i det, och gick till Espan och köpte grejor till Tacos, sen mötte vi upp Johanna där med, sen cyklade vi genom stan hem till Maja. Det var roligt, jobbigt och lite läskigt. Men jag är troligen bäst i universum på att skjutsa!! Och det är troligen inget skämt!

När vi var hos maja tittade vi på den AS bra filmen Taken. Och det avr den bästa filmen jag sett på länge!! Det handlade om, nej, jag ska inte berätta, mend en var såå sjukt bra!! Sen kom Såfia Hermelin dit också, så efter en stund cyklade vi till Videomix och hyrde Vägen till Eldorado som var en favorit i repris!

            

Just det! Mina byxor sprack i grenen idag, märktde det när jag klev av cyklen hos Maja. Jag har haft ett lite lite hål där, men nu bröt det ut! SÅ nu känner jag mig lite cool sådär, fast det lär ju inte vara så många som ser det om jag inte typ... ja, jag vet inte men...  det är lite störande iaf!

Jag trodde verkligen att jag skulle komma till någonting som var lite intressant, men icke! Jag kanske skulle kunna spinna igång på något om jag tänker efter, men nu har jag skrivit lite så det får räcka!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0