jajjemensan!!

Yo!

Idag hade vi först på morgonen spec idrott, det Aa var inte där idag utan var med Maja, och tittade på när hon red. Så det LF, ganska så coolt. Jag gjorde faktiskt det jag skulle, tror jag iaf, sen så städade jag i gymmet också, det var så himla stökigt där, fattar inte att det ska vara så svårt att plocka undan efter sig?!

Sen efter lunchen, TACOS, det var så jäkla gott, men när jag kom så var det ingen kö, men när jag ätit upp min taco, så var kön så jäkla lång! Så det blev bara en. Så efter lunchen så gjortde jag kanske min sämsta redovisning någonsin! Jag ville bara lägga mig ner och dö nör jag stod där. jag visste inte vad jag skulle säga typ. Så nu har jag lovat mig själv att aldrig göra sådär igen!

Efter alla redovisningar slutade vi, så först satt jag lite på skolan och ordbajsade typ. Sen så hade jag mailat Mattias och frågat om vi skulle kunna prata, så jag fick ett sms lite senare och han frågade om vi kunde göra det kl. 5. Det tyckte jag passade bra. Men jag hade inte så mkt tid att spela på, det blev ganska stressigt. Men hur som helst så hamnade jag på bussen, och plockade fram burken där och skrev början på en inlämmningsuppgift. Och jag märkte hur gott jag mådde at det där hektiska! Jag pratade först med pappa om han kunde skjutsa mig, men det gick inte, och bla bla bla... Hur som helst så tyckte jag att det var skönt att hålla många bollar i luften liksom. Jag mår bra av att ha saker att göra!

Det blev som sagt lite stressigt och jag hann nästan inte med mig. Men jag kom till Balders till 17.00 iaf. Vi snckade lite, och det var skönt att "rensa luften", fast vi gjorde det inte i den bemärkelse som man tänker på. Vi bestämmde iaf hur vi ska göra med min spec idrott, och jag tycker det blir kanon! Men det kändes som att jag missade att ta med någon sak, mend et ordnar sig nog.

Just det, idag var kanske 5:e gången jag försökte låsa upp ytterdörren här hemma med "dallas-knappen". jag undrar vad jag tänker just då, antagligen så tänkte jag inte alls, men det är ju faktist så att jag använder den oftade än jag gör med hemma nyckeln, så det blir väl typ en vana.

Nu ska jag plugga lite till innan jag går och lägger mig!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0