21 Nov. 09

Hehe, jorå men det var ju ett tag sen... Men skit samma...

Idag vad det träning, såklart, och det var höjd. Förra helgen så gick det inte speciellt bra, men det beror ju på att jag då inte hade hoppaat höjd på typ 2 månader, så det var ju lite spänt och så. Men idag gick det riktigt bra, jag kunde liksom hoppa idag, det gick inte sist, då sket sig allt. Men som sagt, idag gick det bra, jag fick till det riktigt bra några gånger, det finns såklart saker att jobba på men ändå! Första hoppet, oj oj oj... vilken känsla när det stämmer liksom, det var ju inte nått 2m hopp, men känslan är sjukt mycket viktigare! Så nu ser jag fram emot nästa gång!

Annars idag har jag inte gjort något speciellt. Jag har tagit det lugnt, jag har till och med pluggat lite, så det är ju bra, men det finns mycket jag skulle kunna plugga på. Men nu när det är APU så orkar man inte riktigt, man är så slut i skallen och kroppen när man kommer hem!

Jo, så det är ju lite saker som faktiskt ska fixas, men jag tycker att det är skönt att ha saker att göra, massa järn i elden. fast dit räkans ju inte plugg då...

Just det, på Torsdag är det stand up på Brandstation, ska dit med Fia, eller nu är det kanske Sofia... Men hur som helst så har vi nästan bestämmt att vi ska dit igen, eftersom att det var så kul sist. Nu funderar vi bara på om vi skulle käka där med, men det ordnar sig!

- Allting ordnar sig!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0