24 Nov. 09

Hallå hallå!
Shit asså, helt plötsligt blev det en massa att tänka på och ordna med. Hela tiden har jag tänkt att jag mår bra av att ha många bollar i luften, så jag ska inte klaga. Nu har jag många bollar i luften:
- Studentkommittén
- Elevkåren
- Två APU uppgifter
- En vård uppgift
- Prov imorgon
- Egen idrottslektion imorgon
+ En massa andra saker som jag måste tänka över
Det känns nästan som att det blir för mycket, det är mest plugget som är jobbigt, för det andra är saker som jag valt själv och är intresserad av och engagerad i. Och då blir det jobbigt att välja, eller vad man ska säga. Jag tror däremot att det kommer bli bättre nu om nån vecka, när APU:n är slut, för den tar på krafterna.
Nu måste jag fixa två saker, jag måste plugga till provet imorgon, känner lite att jag måste skriva bra eftersom att jag kämpat på lektionerna och "försökt" isa framfötterna, vi fr se hur det går, förhoppningsvis så har mycket satt sig under de stunder vi pratat. Sen så måste jag fixa med lektionen jag ska ha imorgon. Jag vill ju visa lite vad jag kan/gör, men det får inte bli för tråkigt, så jag ahr typ ingen aning om vad jag ska göra. Det finns inte så mycekt att göra, jag önskar att det var sommar så man kunde vara ute!
Idag var första som vi var inne på träningen, det var fett skönt, att slippa springa ute! Dessutom var Jonte där, har har typ inte tränat på två veckor, så det har varit lite trist. För övrigt så var det inget speciellt på träningen, det var nytt schema, så det är ju lite roligt med variation. Men ett tag blev jag lite irriterad för att jag tyckte Robban och Mattias skötta en sak lite dåligt, men jag andades lugnt och tänkte inte mer på det.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0