15 Okt 09

Hejsan!

Just nu sitter jag på skolan och väntar på att klockan ska bli 14.00, då är det nämligen möte på NTI, som jag då ska gå på. Just nu är den 13.05, så jag sitter bara och väntar. Jag är fett trött och är lite hungrig...

Nu har det gått några dagar sen jag senaste skrev, det har väl bara blivit så helt enkelt. Träningen har gått ganska bra tycker jag, eller sådär kanske... Vissa gånger är det väldigt segt medan andra så känns det ganska lätt. Men det kan ju bero på att man har så jäkla mycket kläder på sig, när det är kallt...

Idag var jag till sjukgymnasten, det gick ganska bra, eller vissa skaer gick jättebra medan andra gick sämre. Jag hade blivit mycket starkare, så nu ska han att jag var bland de 10% i toppen, i alla fall med lårcurl på 25kg... Hehe... Men dessvärre så fick jag reda på att jag har sjukt dålig kondition... jag skulle cykla i 10min, och se fick jag en lapp där det på ett ställe stod "poor"... Så nu ska jag se till att få bättre kondition. Men och andra sida så har jag inte tränat nåhon kondition nästa, inte under den tiden som jag har varit "frisk". Så det kan bara bli bättre!

, nu orkar jag inge mer, kanske ska ta och sova lite?! Ikväll är det träning, efter mötet är det hem och peppa inför den!

/E  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0