16 Okt 09

Hallå hallå!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om... Känna inte som att det hänt något speciellt idag.

På morgonen hade vi Samhälle, där vi nu ska skriva om, eller i alla fall jag och Sofia, Landstinget, och saker runt omkring. Jag tror att vi blev klara, i stort sätt. Då har vi också nästa lektion på oss också på tisdag, och sen fredagen där på är det redovisning. Men vi ska göra en powerpoint, som ska vara bättre än sist.

Efter skolan drog jag runt på stan en stund innan jag skulle ta bussen, där jag faktiskt inte somnade, om jag åker, speciellt timråbussarna, på eftermiddagen så är det skit svårt, om inte omöjligt, att hålla sig vaken. Och än en gång så är det så jäkla skönt! Idag klev jag av vid Lagga, för att jag skulle in och fråga om APU. Tyvärr jobbade det en skit torr lärare där som gjorde att jag fick rethosta typ... Jag kom in och pratade lite och då sa de att jag skulle kolla med rektorn, då säger hon: "Ja, asså, då vet ju jag att hon kommer hänvisa till mig, och jag vill inte ta på mig nått innan jag gått handledarutbildning". Jaha, måste jag vara hos henne eller?! Nej tack... Sen kom idrottsläraren in och han sa att det alltid var bra med hjälp, men då ska hon bryta in med typ "...Men han måste prata med Kersitnn innan". Jaja, jag ska ringa denna Kerstin på måndag, och böna och be att få vara där. jag menar, de kan ju inte tacka nej till gratis resurs i tre veckor...

Nu sitter jag och kollar på Idol, jag tycker, eller jag vet inte vad jag tycker, det spelar ingen roll för mig vem som åker ut. Den jag känner kan åka ut är Rabih, annars tycker jag att alla är skit bra. De i toppen är Tove, Reza, Erik och Mariette.

Och det vart Camilla som åkte ut...
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0