7 Okt 09

Hallå hallå hallå!

Är det bara för mig som det strular med bloggen? När man ska publicera det hoppar texten ihop...

Idag på skolan hade vi först Vård och omsorg, kom lite sent med det spelade nog ingen roll, vi gick senare till SOS alarm, för att vara på studie besök. Det var ganska intressant, nu vet jag att det rings 10 000 samtal till 112, dagligen!! Efter en snabb lunch från Subway, 62 spänn, inte bra... Så hade vi Naturkunskap B, vi började lektionen med ett oförberett prov?! Trodde bara det fanns i Amerikanska filmer... Men det gick hyffast för mig, jag fick 10 av 17 typ, det var i alla fall bäst i klassen, så jag var nöjd!

Idag var det träning, för första gången på 1 månad! Jag har kört två gym pass under den tiden, och fått fett med träningsvärk. Och det var inte skit lätt idag, även om vi körde lugnt, enligt Robban och Mattias. Jag kan ha kört lite för hårt, men jag klarar mig nog.

Jag måste skärpa mig lite känner jag på träningen. För när jag blir skit trött, då blir jag lite vrång... Kille som alltid skrattar åt allt försvinner och kvar är en sur, vresig och trött kille... Jag hoppas i alla fall att folk inte tar illa upp... Men jag antar att de ser sammanhanget... Men när det blir lite för jobbigt, då orkar man inte hoppa omkring och skratta, i alla fall inte jag. Jag orkar inte ens prata... Jag är bara tyst och undviker människor... Hehe...

Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon blir det ett lätt pass på Gold´s, springa lite för genomblödning, och massa stretching!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0