8 Okt 09

Hej!

Nu blir det bara ett kort inlägg, ska försöka i alla fall.

Idag hade jag bara specialidrott, började 8.30, gick och duschade typ 10... Så 10 slutade jag i princip... Men jag överlevde antar jag. Jag gick och åt i matsalen, men som tur var kom Maja och Milla, så jag fick lite sällskap, när jag hade ätit upp dock... Efter lunchen gick jag och Maja och köpte en bulle, och när den var uppäten så följde jag med Maja på Körskolan, där jag försökte hjälpa henne, det gick ganska bra...

På träningen idag gick det bra trots omständigheterna, jag menar, jag har fett med träningsvärk och den byggdes på idag. Löpningen var lätt trots att man har typ en överlevnads dräkt på sig. Men jäklar, nu asså... Träningsvärken är inte ut av denna värld! jag måste gå baklänges i trappen när jag ska ner! Vaderna skriker! Jag längtar inte tills imorgon...

Nu ska jag se till att komma i säng i tid, så jag får sova ordentligt!

Just det! Jag och Sofia fick avslag på våran ansökan om bidrag till vårat projektarbete... Så det sög ju, BIG TIME...
Måste prata med Sofia imorgon och se vad vi ska göra, iofs kanske man kan söka på fler ställen...
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0