9 Okt 09

Hello everyhopa!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket... På morgonen hade vi Samhälle, vi skulle börja skriva på vårat dröm samhälle, en utopi tror jag att det kallades. Jag kom inte så långt, men jag kom igång, hade inte så stor motivation till att jobba... På lunchen gick vi på Biteline, det var så länge sen vi var där så jag drev på det förslaget! Det var gott, men jag åt inte jätte mycket, tyvärr...

Efter nästan 2 timmar där, men en massa prat så gick jag och tog bussen. Tyvärr var jag tvungen att fördriva tid på stan, det hade varit skönt om jag inte haft träningsvärk... Antagligen så tror att att man är efterbliven på nått sätt, men det är nått jag bjuder på! Jag han med bussen och somnade en snabbis på den, FETT SKÖNT! Asså, jag förespråkar verkligen att sova på bussen, det är skönare än att sova i soffan... typ... Men man får värsta energi boosten när man kvickat till!

Nu har jag bara varit hemma och ätit mat och tagit det lugnt. Kikat på Idol såklart, Jag tycker att Rabih ska åha ut! Han är den jag tycker är minst bra!

Nu ska jag fördriva lite tid innan det är dags att sova, imorgon är det träning, och antagligen kommer jag ha träningsvärk då också, och kommer säkerligen få mer, hur ska det här sluta?!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0