1 Okt 09

Hallå, alla där uteeee?!

Än en gång sitter jag här och har lite halvtråkigt, därför ägnar jag lite tid åt bloggen!

Idag har jag varit ledigt, det har varit jätteskönt! Var uppe lite för sent igår, eller ja, jag var ju ledig satt... Jag låg i sängen och lyssnade på radio en stund, och kollade på Ohboy som låg på golvet bredvid. Vid 11.45 åkte jag till farmor för att hjälpa henne att ta in ute möblerna, och få lunch. Efter en stund där åkte jag hem och tog det lugnt innan jag kulle på möte på Balders. Väl där så snackades det en hel del, sånt som det ska göras på ett möte. Sen pratade de om skador, och att ha tålamod och att visa återhållsamhet, och då kände jag mig lite träffad, och bytte en blick med Robban. Mattias tog upp mig också, och sa att jag visat kärlek och karaktär. Och det där med karaktär var lite... ja, kul att höra. Jag har nog aldrig hört det, och speciellt inte riktat mot mig. Och jag måste säga att det är rätt skönt att få lite "cred"

Nu ska jag förmodligen sitta kvar vid datorn en stund innan jag går och lägger mig. jag hörde förresten idag på radion att "Nyckeln till frihet" har blivid nominerad till världens genom tidernas bästa film. Och jag kan bara hålla med! Den är sjukt bra, en film som alla borde se!

Imorgon är det halvdag, fett skönt, Micke sa inte vad vi skulle ha, så det var tydligen en hemlis. Jag kom på idag att jag ska lägga fram förslaget att äta lunch på Biteline imorgon... Vissa kan nog vara på, men... Det är mycket folk på fredagar, men vi slutar tidigt så om man går på en gång så kanske man får plats.

Shit, jag märkte precis att det är oktober... Hualigen! På med pälsmössan!

PS. Vem är hej?
/E

Kommentarer
Postat av: hej

kille 27 år

2009-10-01 @ 23:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0