17 Okt 09

Yo yo yo!

Välkommen, o du salige läsare... ?! Never mind...

Just nu sitter jag och har det lite små tråkigt... Men det är ju lugnt, klockan börjar ju bli lite grann, så man kan ju sova ut imorgon också... Men jag lär sitta kvar längre än jag tänkt, så som det brukar bli.

Tidigare idag var det träning, det var roligt! Vi körde en massa olika saker, med tema cirkel, typ. Först hade vi en löpcirkel, och efter det en styrke cirkel. Det var jobbigt, men skönt på nått sätt. Det sista vi skulle göra var att springa 1min och sen jogga 1min, 4 gånger, typ intervaller. Jag körde som vanligt först, det bara blir så, och jag är för det mesta äldst, så det faller sig så. När vi var på sista så sprang, tyvärr, Philip och Erik om mig... Men jag visste inte att det var sista då, så jag typ segade lite, för att kunna ta i sista, eller jag segade inte, man jag tog inte ut mig, som man gör på den sista.

Hur som helst så var det skönt att träna idag, och jag njöt faktiskt, även om jag var redigt trött ganska mycket. När jag kom hem så vet jag i nte vad jag gjorde, hur som helst så har tiden gått till nu i alla fall.

Nä, nu får det räcka, jag ska nog som sagt sega lite innan ag går och lägger mig, imorgon är det också träning, fett nice!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0