19 Okt 09

Ho ho!
Ja, just nu står jag vid datorn, och "springer" mellan den och Tv:n...
Nä men.... Idag har jag inte gjort speciellt mycket, jag kom till skolan lite fr tidigt för att jag dels skulle få skjuts av mamma, men också för att jag skulle ringa om min APU, och som det ser ut just nu så kommer jag vara på Lagga, i tre veckor, men det är inte säkert, hon skulle kolla imorgon sa hon. Som sagt så kom jag till skolan för tidigt, så jag hade inte så mycket att göra... Men det gick och efter en stund så var det mat!
Efter lunchen så skulle vi ha PoF, med Tomas... Jag förstår inte, men han är lite speciell kan man väl säga... Än en gång så blev det bråk, inte lika stort, men han körde igång, igen... Även denna gång så ändrade han sig... Så vi hade alltså rätt! Nä, såhär kan det inte hålla på, jag mår lite dåligt när han ska skälla på oss hela tiden.
Efter skolan så gick jag, Maja & Annica på barista, där vi satt en stund och pratade, fast det var mest Maja och Anica, eller ännu med Maja, såklart. Hon har alltid så mycket att berätta. Sen tog jag bussen hem och nu står jag här!
Jag skulle egentligen på bio med Maja, ska nog ringa henne och kolla...
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0