5 Okt 09

Hejsan!
Helgen har varit lugn, lite för lugn tycker jag nog. Men det har ändå varit skönt, jag har städat en massa, bland annat i mitt rum. Det var behövligt, så nu kan man till och med andas där inne, fast det borde kanske damsugas...
I Lördags åt vi kräftor, det var gott, såklart. Idag började jag inte förrän kl. 12.30, så jag tog bussen 9.30.. Jag vet det är helt sinnessjukt! Jag skulle kunna ta en senare buss, men då hinner jag typ inte äta lunch. Men jag antar att jag har vant mig vid det... Så är det när man inte bor mitt i stan...
Just det, som jag skrivit tidigare så mår vår bärbara dator inte så bra, varken datorn eller skärmen. Jag tror att jag skrev för ett tag sen att det var 12st streck... Nu har det ballat ur totalt, sist jag räknade så var det minst 50... Men det är inte det värsta, nu ahr det kommit en FET vit linje som sträcker sig uppifrån och ner, just det, det är typ 3-4cm bred!! Det här funkar inte... Nu ska vi kolla på en datorn hoppas jag, utan att vi måste leva på havre och hö...
Imorgon är det specialidrott, det ska bli skönt, att få röra på sig, svettas lite kanske?! Gold´s är så fräscht nu så man blir så sugen på att gå dit, jag ska kolla om jag kanske kan få vara där både tisdag och torsdag, det skulle va nice! Annars måste jag vara ute, eller på V&S...
Nu är jag jättesugen på bullar, jag ska nog se till att baka någon gång nu i veckan, men jag ska göra de lite mindre är sist, då blev de lite för stora.
Nu ska jag peppa inför träningen som börjar på onsdag. Tack gode gud för det!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0