15 Sep. 09

Ho ho!

Oj, ja nu var det ett tag sen...

Jag vet inte riktigt varför det blir så, men det bara blir.

Jag är fortfarande sjuk, men jag tror att det håller på att gå över. Som tur är så har vi uppehåll i träningen, ganska skönt, har kört på väldigt hårt i några månader nu, så det är skönt att vila! Imorn tror jag att samkvämet börjar, hoppas det blir lite roligt i alla fall.

Idag har jag inte gjort så mkt, som alltid, jag har aldrig gjort speciellt mkt... Jag åt lunch med mamma på M/S Medvind idag, det var jätte gott! Sen gick vi på Clas Ohlson och köpte ett våffeljärn. Där såg jag också att de sålde handsprit, typ 50ml för 20 spänn, bra dåligt?! Vi hade bara Samhällskunskap idag, jag var lite seg, men det var intressant ändå, och det kan bli en roligt kurs.

Vi har påbörjat, ännu en, renovering här i huset, denna gång toaletten uppe. Så nu har vi bara 2 st i huset... Det går såklart med det är jobbigt att inte ha en på samma plan som man sover på. Jag hoppas och tror att det blir bra, jag håller mig lite i bakgrunden när de håller på och snackar om det, lättast så!

Imorn blir första heldagen, vård & omsorg samt naturkunskap B. Kommer inte alls ihåg vad vi håller på med på vård-kursen... Men det får jag förhoppningsvis reda på imorn Naturkunskapen startar imorn så det har jag ingen aning om hur det ska gå till.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0