8 Sep 09

Yo jippedi yo(?)

Idag asså, varför gick jag på skolan?! Jag visste innan jag klev upp att jag skulle börja skolan (börja skolan, går jag i 1:an eller?) 12.30 börjar vi i alla fall, och när vaknar jag då, jo, 7.50 (Y). Vad är grejen med det? Jag kände att jag blev lite lack på mig själv, varför kunde jag inte sovit längre för... Efter att legat i sängen och lyssnat på radion ett tag så klev jag upp. Sen gick jag ned och duschade, efter det så fixade jag frukost, Gröt, havregrynsgröt med blåbärssylt! Och till det drack jag lite Oboy. När jag hade ätit fukosten så kollade jag på klockan och såg att den var alldeles för lite! Så jag gick ut med Ohboy, hehe, det såg lite kul ut ;)

När jag kom in så satt jag mig ner och spelade lite Hercules, hehe, det var lite roligt, men när jag klarade sista niovån så stängde jag av och åkte till skolan. Väl i bilen så får jag ett sms av Sofia i min klass, och i vanliga fall brukar vi kolla om vi ska äta lunch och så, på "vanligt sätt", Men i det här sms:et stod det bara Citat: Mat? Slut citat. Sofia, alias hungrig tjej!

Hur som helst började vi 12.30, och jag och Sofia hade skrivit klar vår analys på nyhetshändelse vid typ halv 2... Men det var nnajs för jag hade bara parkering till 13.45.

Jag kom hem och väntade på träningen, och idag var det ännu fler nya! Helt sinnes, det är säkert 8st ny nu i gruppen, få se... Det är: Aoom, Filip, Johan, Amanda, Akim, Cho, David... Jag är inte så säker på Akim och aoom... Men jag tror de heter så iaf... Träningen gick för övrigt inte speciellt bra... Jag har iofs varit sjuk, men vi skulle saxa med full ansats, och jag hoppade inte speciellt snyggt för det delen heller. Visst om jag klarat det, men icke! Inga stil poäng för min del... Men det går nog bättre nästa gång!

Imorn är det skolfotografering och senare samtal med Mattias på träningen, skönt med vila :)
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0