19 Sep. 09

Hola!

Idag har jag varit i full gång, säger man så?! Jag har i alla fall jobbat häcken av mig!

Dagen, nej, morgonen började med att vi åkte till mormor, där hon skulle ha hjälp med en massa saker, sen åkte vi hem och direkt när vi kom hem fortsatte jag städa ur fönstren, som jag påbörjade igår. Så vid typ 4 var jag helt utmattad, så jag var tvungen att lägga mig i soffan och titta på tv, stackars mig...

Nu måste jag bli frist, seriöst! Jag har varit förkyld i typ 2½ vecka nu... minst, och nu på slutet, typ en vecka, har jag bara varit halvförkyld om man säger så. Det är liksom min vänstra näsborre det är fel på! För nu har den börjat vissla, igen... Nått fel är det, för såhär ska det inte vara när man är förkyld, då är man snuvig i en vecka, sen är det bra! I värsta fall måste man vara hemma från skolan en dag. Men inte jag... Jag har dessutom lite kli i halsen, försvinner snart tror jag. Jag har i alla fall tid på vårdcentralen på torsdag, hoppas jag är "sjuk" då med så att jag kan åka dit satt de kollar!

Igår blev jag lite ledsen... För min mobil krånglar, i alla fall när man ska använda den med datorn. Jag fattar inte vad som är problemet... Nått med anslutningen är det, datorn fattar inte att mobilen är kopplad till den...

Nu ska jag titta på tv, sen ska jag sova djupt och länge!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0