20 Sep. 09

Ho ho!

Idag har varit en lugn dag, jag har inte gjort speciellt mycket, bara tagit det lugnt, precis så som en söndag ska vara.

Trot eller ej, men jag har faktiskt städat idag med! Jag kände att det var dags att ta tag i hallen, vilket jag gjorde. Kanske inte så super kul och läsa hur jag städade vår hall, men jag kan säga att jag städade rubbet! Jag till och med skurade golvet, men jag dammsög först, inte som Annica gjorde, hon skulle skura upp smutsen, hehe...

Jag var i princip klar när pappa kom hem efter att fixat med nå rör, så jag kände för att påpeka att jag faktiskt städat, på ett litet diskret sätt:
- Om det inte var för gummi-dörrmatts-lukten skulle du känna att det luktar citron
- Ja, jaja, du har städat (?!)
- Japp japp!
Vad säger han då?! Jo:
- Jo, mene... det var väl bra(?!)
- Hehehe, jo, det var väl bra!

Asså, va?! Här har jag skurat hela hallen, och ställt undan skor, slängt saker, lagt saker på plats, allt! Och då tycker han att det var: "väl bra"?!

Jaja, Man är väl van antar jag... Jag badade idag också, om någon undrade... Det var ett tag sen jag gjorde det, men tyvärr hade jag för varmt vatten så jag blev lite illamående på slutet.

Nu ska jag gå och sätta mig framför tv:n, sen gå och lägga mig i tid och sova djupt och länge. Min säg är för övrigt oslagbart skön just nu, efter att jag bytt täcke. Det är helt sanslöst hur skönt det är att krypa ner, och man vill aldrig kliva upp... Måste träna lite...
Imorgon blir det lite sovmorgon, börjar inte förrän 12.30, med PoF. Det är en skön kurs eftersom att vi bara håller på med vårt projekt arbete, jag tror det kan bli skit bra! Speciellt när jag har Sofia som är seriös, och båda är intresserade! På tisdag blir det Skol-DM, det blir nog roligt, det blir tidigt, men jag gillar arrangemang. Jag ska i alla fall vara ledare på höjden, just de!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0