24 Sep. 09

Hallå hallå

Jag är i skrivande stund aptrött, verkligen jättetrött, och just nu vill jag inget hellre än att få ligga i sängen. Eftersom att klockan är 9 så är det ganska okej att snart göra sig i ordning.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, jag hade faktiskt ingen lektion idag, det ända jag hade var specialidrott, men eftersom att jag FORTFARANDE ÄR SJUK så var jag ledig hela dagen idag. Trots detta åkte jag ändå in till skolan, där jag hämtade datorn och skrev lite om ideologier. Sen åkte jag hem för att äta lite gröt, efter det åkte jag in till stan igen och hämtade mamma eftersom att jag skulle på vårdcentralen. Det som hände var att han skulle skicka iväg en remiss, men det lär ju ta typ 3 månader innan det händer, så jag fick också en näs spray. Förmodligen så ska den här sprayen få bort mitt visslande i näsan.

Imorgon slutar jag 11.30, skulle jag tro, men det lär nog bli lunch på skolan, men jag slutar ju tidigt ändå. Det är
ganska skönt, att sluta tidigare på en fredag. Till helgen får jag se vad som händer, om jag har tid med något i mitt o så upptagna liv! Jessica hörde av sig och sa att hon hade någon som hon ville berätta, det är lite "skräck blandad förtjusning" över det hela. Nej, inte riktigt så, men man vet aldrig.

Nu ska jag gå och lägga mig och tänka friska tankar, jag ska tänka på eukalyptus och andra sådana där bra saker!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0