29 Sep 09

Hej hej hej!

Vad har hänt idag då, inte speciellt mycket, som vanligt...

Idag var första gången jag "tränade" på typ 4-5veckor, känner att det går lite trögt med den här så kallade förkylningen... Anledningen att jag tränade idag var att Aa sa att jag skulle vara på Gold`s, och då var jag lite sugen att gå dit, sen så sa Sofia att vi skulle köra nått tillsammans så då tänkte ag att jag kunde hängde på och ta det lugnt. Det var i alla fall skit fräscht där nu, omkl. rummet var as snyggt, nästa gång blir det bastu!

Idag hade vi prov, det gick ganska bra skulle jag tro. Som vanligt var det en del saker som inte kom ända fram till provet(?) Jag hade lite hoppats på att jag skulle kunna skriva MVG, men jag hoppas på ett VG.
Det var det ända vi hade idag, prov, så då gick jag på stan en stund, again! Inne på H&M träffade jag Annica och Johanna, där jag också köpte en jacka, FINALY! Äntligen en höst-jacka, den ska jag ha imorgon. SÅ jag ska överraska mamma med att ha den, för hon vet inte att jag köpt den *BuSiGt*

Jag var också in på MQ, där jag kollade på den stickade tröjan, som är på gränsen till för dyr. Men, nu har jag bestämt mig att jag ska köpa den, om det så är det sista jag gör. Det är hur mysig som helst, och ingen annan tröja är lite skön, det är faktiskt helt sant. jag har kollat på en på dressman, där är 100kr billigare, men den är inte lika snygg... Så det blir den! Jag ska dock vänta tills bidraget kommer, då har jag råd!

Nu ska jag göra mig i ordning och gå och lägga mig! Imorgon är slavdagen!
/E

Kommentarer
Postat av: hej

gillar också att basta

2009-09-30 @ 20:37:13
Postat av: hej

msn?

2009-09-30 @ 20:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0