30 Sep 09

Hallå!

Jag är ganska trött och sliten, det är i alla fall min status på facebook!

Vad ska jag säga om idag? Det var varit kallt och blåsigt, så man känner att vintern snart är här! På morgonen Hade vi Vård & Omsorg, jag trodde vi var klara, det var vi typ också, men ändå hade vi saker att göra?! Så jag hade inte så mycket motivation... Så jag kan förstå att Maja blev lite less på mig, men vi skev mer än vad uppgiften krävde satt...

Till lunch var det en äcklig köttsoppa... Den var kanske inte äcklig, men den smakade inget. Det var grönsakssoppa med okokt potatis och köttfärsklumpar i. Så vi gick på ICA för att köpa "mat", det blev en liten kladd kaka. Fett god! Efter lunchen hade vi naturkunskap, det var ganska intressant, jag tappade lite koncentration ett tag, men i övrigt var det en "givande" lektion. Vi hade lite experiment idag med, och man känner sig som ett barn i 2:an på lågstadiet när man blandar färg.

Idag hade vi samkväm, det var tema stafett, och mitt lag förlorade igen, antingen är det jag som för otur med mig, eller så är det Björk träben... Jag vet inte vad jag ska säga, nått... annorlunda är det, men han satsar verkligen allt och ställer upp för laget! jag gjorde för övrigt 3 mål! Just det, de va fotboll vi spelade.

Nu sitter jag hemma i köket och skriver det här, är trött som vanligt och längtar till sängen! Jag har haft grymt med träningsvärk idag, och värre blir det kanske imorgon. Men som tur är så har jag ingen lektion imorgon.

Ojoj, nu är klockan över 10, vilket betyder att det är okej att gå och lägga sig!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0