6 Sep. 09

Häääj!

Jag har varit fett förkyld nu några dagar... Det börade nu i slutet på veckan, lite lätt sådär som det gör, men igår och idag på morgonen, det var inte nådigt! No mercy, som Sofia skulle ha sagt för 8 månader sen. Och i dessa tider är det inte skit kul att vara förskyld.

Men det tråkigaste av allt med att vara sjuk det är ändå att inte kunna träna. Så nu har jag inte tränat sen i Tisdags, det är ap länge. Så nu ska jag se till att bli frisk, och ja, köra för fullt igen.

Hehe, ja... Det var inte mycket jag hade att skriva... Men det blir väl så när man ligger i soffan hela dagen. Det gjorde jag verkligen igår. Det är inget skämt heller, ända gången jag lämnade soffan var när vi skulle äta eller om jag skulle på toa, Fail, som Daniel Bregman skulle sagt.

Nu ska jag friskna till, och bara vänta på att skolan börjar imorn 12.30, om jag nu blir så pass frisk att jag kan gå på skolan, hoppas, annars kommer jag dö av tristess!
/E

Kommentarer
Postat av: Danne

Ofta som Daniel Bergman skulle ha sakt:P

2009-09-07 @ 18:55:05
URL: http://znice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0