2 Sept. 09

Tja tja!
Vad har hänt idag då, inte speciellt mycket...
Var på skolan, vi hade bara Vård & Omsorg, vi pratade lite och gick igenom, eller det var mest Anneli som pratade. Vi fick en uppgift, att skriva om "Handikappeffekten", men grejen är at det inte gick att hitta fakta, utan vi skulle bara typ hitta på. Men jag tycker att det är skönt, när det inte finns rätt och fel typ, då jag kan "dyka ner i mig själv" och hitta svaren där. Hehe, det där lät jättedjupt... Men jag tycker att jag fick till det bra, så en klapp på min axel =)
När vi hade ätit lunch så gick vi hem, eller i alla fall från skolan. Jag följde med Johanna och Maja som skulle på körskolan, det är nästan satt jag saknar det lite. Det var ganska skönt att gå dit efter skolan och sitta där i lugt och ro, och lyssna på The Killers.
Jag gick lite på stan efter det, gick och verkligen funderade på att klippa mig. Men det blev inte av, kanske blir imorrn? Sen gick jag in på H&M och kollade på Jackan jag kollat ut, det blir nog den! Sen gick jag också in på MQ och kollade på den där stickade tröjan, igen. Är det verkligen värt det... Men jag tänker ju på den typ hela tiden... Eller inte... Men seriöst, jag har verkligen fastnat för den, samms sak med jackan. Jag måste gå på min manliga
intuition(?). För typ alla mina älsklingskläder, det har liksom varit kärlek vid första ögonkastet. Så det måste ju betyda nått. Jackan är ju ignet att snacka om, den kostar 400, men tröjan... 600... Det sviden i plånboken... Men jag försöker intala mig själv att stickade är dyrare :P
bla bla bla...
Idag på träningen så flyttade vi mattor, fett tråkigt, jag undrar ibland om det är värt det... Men det gick väl hyffast fort, sen joggade vi ner till Balders där vi skulle prova kläder. Det blev en långärmad t-shirt och en funkisoverall.
/E

Kommentarer
Postat av: Danne

KÖP DEN! ta både förresten, skulle ja gjort :D



//D

2009-09-05 @ 22:52:48
URL: http://znice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0