Så passande!

Ho ho, ja ja... Shit vad är det som händer?! Jag känner att ja är helt lost, men förhoppningsvis så kommer det vända och gå åt rätt håll nu.

Just nu sitter jag i soffan och ja, jag sitter och kikar omkring på internet. Det händer inte speciellt mycket just nu, men jag ska ändå gå och lägga mig alldeles strax så det är lugnt! Idag på skolan så hade vi först specialidrott, det var väl som vanligt antar jag, lite små segt och jag är inte speciellt motiverad till att göra någonting där. Men på nått sätt så får jag lite gjort i alla fall. Det som var lite speciellt idag var att jag Aicher kom med ½kg godis, eller snarare ½kg chokladägg, och bjöd på, men vi fick bara 4st.

Efter specen så hade frisör 3:orna modevisning, och jag hade inte hjärta att inte gå dit och kolla. Men det var faktiskt bra, väldigt bra! Efter den drog jag en stund på stan och kikade på lite skjortor. Måste ju börja kolla så att jag har nån att ha på studenten. Måste dessutom kolla med Jessica så vi kan matcha på balen!

Som sagt så ska jag alldeles stax gå och lägga mig, för imorgon ska det packas! För på söndag drar vi iväg till fjällen, det ska bli skönt att komma bort och ta det lugnt och kanske plugga lite när jag känner för det. Detta lov kommer väldigt passande, då jag har blivit väldigt less på skolan senaste veckorna, men det ska om sagt detta lov råda bot på!

Näru! Nu ska jag ta och göra mig iordning och SOVA!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0