Action?

Tjena tjena, nu ligger jag i sängern med datorn i knär och lyssnar på bra musik! Detta har jag typ aldrig kunnat gjort, då vårat internet aldrig fungerat som det ska. Men nu har mamma varit förskyld så hon ahr varit hemma och fixat det, gu så bra!

I går var en väldigt värdelös dag, den hade jag kunnat levt utan... Jag gjorde ingenting vettigt, förrutom på kvällen när jag satt och skrev en ergonomi uppgift. Det ända som var skoj när jag fikade med Jessica på Signes café, tror jag det hette, de hade asgod kladdkaka, typ bästa i stan!

Idag var det träning, vilket skulle bli kul att få hoppa lite höjd, men det gick inget vidare... Själva ansatsen gick bra, väldigt bra också, men när jag satt i foten för att hoppa så hände ingenting! Det var no action! Men så är det ibland... Bara tråkigt när löpningen kändes bra! Jag kom fram till idag att jag ska försöka lära mig att göra en bakåtvolt, i alla fall på tjockmattan. Kan vara coolt att göra det när man vinner SM/EM/VM! Meeeen, det kommer nog ta ett tag innan jag lär mig det... Men det skulle vara fränt!

Nu försöker jag peppa lite inför ikväll! Vet inte så mycket egentligen... Men vi ska antaglien på Avenyn, där OH MY! ska spela, + HanaPee. Så, snart hoppas jag på lite besked, sen vankas mat innan jag ska in till stan. Hoppas på en lugn med röjig kväll, vad nu det är...

/E

Kommentarer
Postat av: hej

kan du inte lägga ut några bilder så man får se hur du ser ut nu? bilden längst upp verkar vara nått år(?)

2010-02-06 @ 19:25:54
Postat av: westholm

<3 NAAAAWNWNWNW :D

2010-02-07 @ 12:13:41
URL: http://jssw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0