Aveny!

Heeeeeej! Oj oj oj, vad har jag gjort idag, inte speciellt mycket, men det är väl så en söndag ska vara?!

Igår var jag ut, det var fett nice! Först åkte jag till Jessica för att "hämta upp" henne, men sen kom zanna och hämtade oss med bil så vi slapp ta bussen, då hade vi nog aldrig hittat! Men vi kom fram och körde lite spel, en helt okej förfest där medelåldern var lite högre än lilla Jessica och mig... Men efter jaa, kanske 2 timmar där så tog vi en taxi ner till stan. Där några skulle till Memento och vi till Aveny! När vi skulle till Aveny så började Zanna snacka med några invandrare, fattar inte hur hon förstod vad de sa, för hon provade med både svenska och engelska men ingeting stämde enligt mig.

Sen kom vi in på Aveny efter att vi tagit ut pengar på OK, och zanna slagit en drill, ba sådär! Men när vi väl var inne så var det inte jättemycket folk, men det rulade på ganska snabbt. Men so fort vi kom in på dansgolvet så började vi dansa, och så höll det på hela kvällen, och det är helt sant! Sen snackade vi med HanaPee också, ganska coolt, men hon är ju rätt cool satt ;)

Jaaa, sen vid 2 så började jag röra mig hemmåt, men då var zanna försvunnen, så vi var tvungen att leta henne i typ 20 minuter, men då hade hon bara tagit en tripp till OK... Varför vet jag inte.

Nu sitter jag i sängen och ska alldeles strax klä på mig, eller snarare byta om till träningen. Nu har jag vilat hela dan och inte gjort ett skit, så det är dags att röra på mig, även om det gjorde det mycket igår med!

/E

Kommentarer
Postat av: westholm

Tycker vi gjorde det riktigt bra igår! TACKK HONEYY FÖR ATT JAG FICK KOMSIKOMMA! PUSUSUSUSUSUSUSUS :D mihihi Jag var väl inte pinsam bara?

2010-02-07 @ 21:03:39
URL: http://jssw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0