Förändring!

Ojdå, plötsligt gick det 4 dagar innan jag logga in hit igen, men men, nu kör vi på ändå.

Idag hade jag först specialidrott,d et gick faktiskr ganska bra idag, inte alls lika segt som det brukar vara. Så idag fick jag lite gjort faktiskt! Efter det så var jag och snackade med Madde, hon är en sån bra rektor, precis sådär som man vill att de ska vara! Det går liksom att prata med henne, men hon är inte mjäkig för det. Men vi pratade lite om en kurs som jag vill ha ändring på, det återstår att se hur det blir. Så jag är lite spänd inför imorgon, beroende om hon hinner prata med läraren i fråga...

Efter lunchen hade vi Etik och livskunskap, kommer knappt igåg vad vi gjorde, det gick väl sådär... Men det börjar märkas att det närmar sig studenten, folk kommer och går lite som de vill och alla är as slöa. Och jag inte inte ett dugg bättre, eller jag kommer itid på de lektioner vi har, men jag är så jäkla slö! Måste ta och rycka upp mig lite tror jag!

Joråsatt... Nu sitte rjag is offan och kikar på lite hockey, eller jag tittar inte utan det råkar bara vara på... jag ska gå och lägga mig alldeles strax så jag får sova läääänge. Imorgon ska jag till Jens, det blir nog skoj! Men jag ska ta det lugnt, eftersom jag har träning på lördag morgon, men får se omd et blir något på lördag med ;)

/E

Kommentarer
Postat av: Olle :)

http://www.youtube.com/watch?v=D9iXVC8d8wA&feature=PlayList&p=5D2FC9269D5CFC13&playnext=1&playnext_from=PL&index=17



Länk till mjölktandsmössen du vet :D Asgrymt ju :)

2010-03-05 @ 12:29:07
URL: http://karrosliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0