Nytt huvud

Halloj, nu får det bli lite snabbt, för hua vad klockan är mycket! Borde gått ock lagt mig för minst en timme sedan!

Ja, vad hade jag tänkt skriva då... Jo mest att jag har fixat en ny header, HELT SJÄLV! Jag kan vara så himla duktig ibland... Men googlar man så hittar man lite hjälp. Det var inget fel på den andra, kände bara att jag ville fräscha upp lite, nu när jag kommit igång och börjat blogga igen! Hehe...

Jag ska som sagt alldeles strax gå och lägga mig, imorgon är det skola, på förmiddan Religion, och på eftermiddan MSK (människan socialt & kulturellt). Och MSK kan vara den sämsta kursen någonsin. Men vill ju liksom att läraren ska vara insatt i ämnnet, men icke! han ger oss ett häfte som vi ska läsa igenom, sen tar han ENDAST upp det som vi redan har läst, så vi har typ 2h repetion på häftet. Detta har hänt 2ggr! Men jag vet inte, jag kommer inte jättebra överrens med lärar'n så jag kanske stör mig lite extra.

Just det, här är en bild från i igår. Det är jag, Zanna och HanaPee, ganska coolt... Nä men seriöst, jag tycker att hon är en skit frän tjej som är en bra förebild på många vis, med en bra "feelgood-blogg".

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0