SKÄMMES!

Ho ho! Ja, nu sitter jag här i sängen igen, och ska gå och lägga mig om kanske 15min.

Idag jaa, ganska jobbig dag får jag nog säga, så det avr skönt att det inte var någon träning idag. Vi började med religion, inte allt för upphetsande men det gick väl. Det kan väl vara lite intressant men det här med Jesus, nja, det funkar inte riktigt mig.

Sen på eftermiddan hade vi MSK, blä, asså, jag tror inte att jag kommer orak hela den kursen. Idag hade vi tydligen prov, jag hade inte pluggat. Jag kommer kanske få 6p av typ 40... Men jag hade inte pluggat, jag visste inte att det var, eller om jag hade glömt bort det... Men han hade å andra sidan inte lagt upp den PP som han hade sagt, DÅLIG STIL! Men då ställer han sig och skylle ifrån sig, moget... Sen råkade Annica säga emot, och då drar det igång, då börjar han halv mumla för sig själv där framme, på ett sånt där sätt som "Jag mumlar så de knappt hör vad jag säger, men fattar vad, men utan att de tror att jag tror att de hör, men jag vill att de ska höra, men det ska inte märkas".

FAN! Nu försvann det en massa som jag skulle publiera! Damn you Blogg.se!

Jag ska snacka med honom på fredag, berätta vd jag känner, lugnt men bestämmt. Nu ska jag sova!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0