Feb. 3, 2010

Tjabba tjabba, här är jag igen för att förgyllla din dag! Hehe...

Idag gjorde vi inget speciellt på skolan, eller det kanske i gjorde, vi hade "egen lektion" om blod och sånt på NkB, det gick ganska bra, jag kunde det jag skulle säga ganska bra faktikt, och "råkade" se att Palle skrivit Bra tal under mitt namn. Så tog jag bilen hem, var dock tvungen attt gå ända till P-huset, men där stod en nästan varm bil, så det var nice, att bara köra hem på en gång, skön T, som Niclas Bäckström skulle sagt.

Idag var det träning, och då får jag hoppa höjd!... Vanligtvis! Men inte denna gång, då var det nån jävel som hade stängt av den där MOTORGREJHISSSAKEN! Så det gick inte att hoppa höjd, det är ju inte första gången heller som det på nått sätt inte funkar. Det är säkert 4-5gånger nu! Jag blir så LESS, men idag behöll jag humöret, som jag tappade förra gången, men det bev en träning av det till slut ändå, tur de!

Ehm...

Orkar inte tänka på vad som ska göras i skolan, fast det borde jag, finns lite siom ska göras tyvärr. Ska nog ta oh läsa lite i häftet som ska vara läst tills på fredag, det fixar jag nog men det är te drygt att sätta sig och läsa det... Sen måste jag skriva klart rapporten till Mattias, lite tärt... Men det fixar sig!

Såg att Emelie fyller 19 i helgen, skoj för henne, hehe... Nä men klart det ska firas, sen var jag ju bjuden med, vilket är roligt såklart! Har inte bestämmt om jag ska gå än, det är ju på en lördag vilke är till en fördel! Meeen, vi får se :)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0