Vad hände?!

Tjoho.... Jaha, vad gör jag nu egentligen, vill mest sova, men ICKE!

Tidigare idag vaknade jag typ 20min innan jag hade tänkt, av att Jonte skickade sms. Men jag var n'ästan vaken men känade att jag snart skulle kliva upp så jag ville inte kolla vad klockan var... Väl på träningen så skulle vi ha någon typ av "låtstas tävling", det blev lite flummigt, men det fixade sig ganska bra ändå. Jag var ganska pigg i benen, och hoppningen gick bra. Så denna vecka har det gått bra två höjdpass, det hör inte till vanligheterna! Detta trots att jag kört två maxstyrke pass... Så det ska forskas lite i det nu.

Var upp till Anna och kollade på Melo, det var halvbra... känner att jag kan klara mig utan det faktiskt, även om det kan vara lite roligt att titta på.  Efter det var det OS, lite spännande, även om det inte gick speciellt bra...

Nu sitter jag i sängen och vill jättegärna sova, men det får jag inte, eller vad man ska säga... Mamma är på en 50års fest, så jag ska hämta henne när hon ringer. Det handlar om tjänster och gentjänster, men när jag ska ha en tjänst så jag jag veta på en gång när jag ska hem... Men det verkar inte gälla de där äldre, det ska jag minsann komma ihåg!

Nu ska jag borsta tänderna och ligga i dvala och vänta på att mobilen ringer. Har ingne aning om vad som ska göras imorgon, träning 17-19 som vanligt annars ingenting bestämmt. Jo jag måste plogga lite till etik provet vi ahr på tisdag, vart tog alla plugg dagar vägen?!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0