Vilken hoppning! *klapp klapp klapp*

Nämen hej, hur blev det såhär?! Jag skulle gå och lägga mig, men så kände jag att jag ville skriva lite.

Kan inte säga att vi har gjort speciellt mycket idag, i alla fall inte jag. På morgonen hade vi omvårdnad då vi bara skulle fylla i ett papper om stroke typ... Sen på rasten var det möte med elevkåren, gick igenom lite små saker och så. Efter lunch hade vi NkB, den var soft, inte allt för mycket att göra, fast vi hade ju ett prov, ett oförberett prov, det gick väl ganska bra tror jag. Sen på rasten var det möte med studentkommitén, där vi pratade i över
1h, men vi gick igenom mycket och viktiga saker.

Efter skolan mötte jag upp Jessica på navet, där hon brukar hänga, så vi tog bussen till Birsta. Funderar på om man ska börja ta Timråbussen dit i stället, för det tar nog mindre tid. Hon köpte en tröja och jag käkade mat, hehe...

Sen hann jag knappt sätta mig ner när vi kom hem innan jag skulle iväg igen, till tränigen. Det var bara jag där, och Robban då, så det var lugnt ch skönt. Hoppningen gick asbra, eller ja, väldigt bra i alla fall. Jag fick hoppa med lådan, som är så roligt! Men får en helt annan feeling med den! Hur som helst tror jag att jag fick till tre riktigt bra hopp på runt 1.80 = VG.'

Nu ska jag sova, då får jag ca. 8½timamrs sömn, helt ok!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0